AMASYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
MERZİFON AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Hastanemiz
Hastanemiz Hakkında
Amaç ve Hedefler
Vizyonumuz
Misyonumuz
Organizasyon Şeması
Hekimlerimiz
Uzm.Dt.Fatma YALPI ALTUN
Uzm.Dt.Gamze KES
Uzm.Dt. Emre AKSOY
Dt. Gülnihal GÖK YILDIRIM
Dt İsmet Sefa YILDIRIM
Dt Tuba ÖZEN
Dt Elif ÇAY
Dt.Oğuzhan ERBAKAN
Dt.Aynur AKSOY
Dt. Abdullah Talha HELVA
İdari Kadro
Hastane Yönetimi
Başhekim
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü
SKS Kalite Yönetimi
Organizasyon Şeması
Kalite Politikamız
Hedef Ve Amaçlarımız
Kalite Yönetim Sorumlusu
Hasta Güvenliği Komisyonu
Eğitim Komisyonu
Tesis Yönetimi ve Bina Turu Komisyonu
Farmakovijilans-Materyovijilans
Mavi Kod Ekibi
Beyaz Kod Ekibi
Yönlendirme
MHRS
Randevu Al
Hasta Rehberi
Tıbbi Sosyal Hizmetler Birimi
Nöbetçi Eczaneler
E Nabız
Engelli Rehberi
Hasta-Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hekim Seçme Hakkı
Hasta Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hasta Hakları Yönetmeliği
Muayene Saatleri
Nasıl Muayene Olurum?
İletişim / Ulaşım
Öneri ve Görüşleriniz
Genel Bilgi ve İletişim Formu
Çalışan İletişim Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
İletişim
Dijital Medya
Analizler
Video
Fotoğraf Galerisi
Yerleşke ve Bina Fotoğrafları
Yangın Tatbikatı
İletişim & Tanıtım Faaliyetleri
Sağlık Takvimi
Toplantı ve Organizasyonlar
E-bülten
Basında Biz
Kurumsal
Amaç ve Hedefler
Amaç ve Hedefler
11 Aralık 2024
AMAÇLARIMIZ
Güvenilir ve kolay ulaşılabilir sağlık hizmeti sunarak, bulunduğumuz bölgede tercih edilen merkez olabilmek.
Hastalarımızın memnuniyetini ön planda tutmak, hasta görüşlerini değerlendirmek ve ona göre hizmete yön vermek
Çalışanlarımızın memnuniyetini yükseltmek.
Sorumlulukları yerine getirirken yasalar ve etik ilkeler doğrultusunda uygun hizmet vermek
Çevre sağlığını önemseyerek atıklarını azaltan çevreye duyarlı bir kurum olmak
Merkezimiz alt yapı ve donanım eksikliklerini gidermek ve sürekliliğini sağlamak
Merkezimiz alt yapı ve donanım eksikliklerini gidermek ve sürekliliğini sağlamak
Çalışanların ve hastaların sağlıklarının korunması için her türlü tedbiri almak
Çalışanlarımızın niteliklerini yükselterek hizmet kalitesini arttırmak.
HEDEFLERİMİZ
Sağlık hizmeti kalitesini ve güvenliğini sağlamak,
Bedensel
ruhsal ve sosyal gibi vb. şartları sebebiyle özel ihtiyacı olan kişilerin uygun sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak
Sağlık Hizmeti Sunumunda duyulan memnuniyeti arttırmak
Hasta memnuniyetini %90 üzerinde tutmak
Hastalarımızın görüş ve önerileri doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesi
Çalışanlarımızın görüş ve önerileri doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesi
Kurumsal Mevzuat ve yönetmeliklere uygun hareket etmek
Çevreyi kirletmemek için her türlü tedbiri almak, Atık yönetimi prosedür ve talimatlarına uymak, atıklar için uygun ve yeterli biriktirme alanları oluşturmak
Merkezimiz alt yapı eksikliklerini minimalize edilerek kaliteli ve sürekli sağlık hizmeti sunmak.
Hizmet içi eğitimler, sertifikalandırma, yeteneklere göre uygun bölümde çalıştırılma
T
eknolojik ve sağlık sektöründeki değişiklikleri kalite ile birleştirerek hizmet sunmak, SKS standartlarından taviz vermeden sürekli iyileşmeyi sağlamak
Hasta Mahremiyetine önem veren ve sağlayan bir kurum olmak
Sağlık hizmetinin kalite/verimliliğini artırmak ve sürdürebilirliğini sağlamak.
İhtiyaç dahilinde hizmeti kolaylaştıracak ve daha kaliteli hizmet verilebilmesi için gerekli tüm donanımları sağlamak.
×